Streetwise Event Promotions
Wat dan?
Wat dan?

Wat dan?

Streetwise Event Promotions verzorgt promotie- en marketingactiviteiten voor goede doelen en maatschappelijke organisaties, zoals KWF Kankerbestrijding, Oranjefonds, Stichting Vluchteling, FNV Bondgenoten, Fonds Slachtofferhulp, NCRV, Natuurmonumenten en Proefdiervrij.

Door middel van aansprekende, originele acties wekt SEP nieuwsgierigheid bij festivalgangers, evenementen- en museumbezoekers en winkelend publiek. Zo komen de doelstellingen van opdrachtgevers op een positieve manier onder de aandacht bij een breed publiek en wordt ingespeeld op de eigentijdse behoefte aan “beleving”.

Streetwise Event Promotions is jaarlijks aanwezig op vrijwel alle grote festivals en evenementen en organiseert daarnaast zelf talloze verrassende acties. Tijdens deze acties verbeeldt  SEP de merkwaarden van de opdrachtgever en/of worden maatschappelijke vraagstukken waar opdrachtgevers zich voor inzetten tastbaar gemaakt en de urgentie hiervan op een positieve wijze onder de aandacht gebracht. Dit werkt, omdat altijd gezocht wordt naar een relevante context met passende doelgroep.

De acties van SEP leveren een fors rendement in termen van verhoging van naamsbekendheid, lading van het merk, loyaliteit van achterban en community vorming. De uitkomst van de inspanningen van SEP gaan hiermee veel verder dan het werven van donateurs of vrijwilligers. Een flinke dosis free publicity is geen uitzondering en de sympathieke events openen regelmatig deuren op plaatsen waar in geval van traditionelere vormen van donateurwerving lastig vergunning of toegang wordt verkregen.

Benieuwd naar andere acties of naar wat SEP voor uw organisatie kan betekenen?
Neem dan contact op met Tomas de Goeij via (06) 31 65 95 28

Wat dan?
Wat dan?
Wat dan?
Wat dan?
Wat dan?