Streetwise Event Promotions
dance4life’s Private Dance Room
dance4life’s Private Dance Room

dance4life’s Private Dance Room

dance4Life werkt samen met jongeren aan een wereld zonder Aids. Muziek en dans worden gebruikt om jongeren te betrekken en te inspireren en daarnaast wordt van de gelegenheid gebruik gemaakt om voorlichting te geven.

Aanpak:

De visie en aanpak van Dance4Life liggen heel dicht bij die van Streetwise Event Promotions. Ook SEP trekt op prettige manier aandacht en maakt gebruik van de positieve context om voorlichting te geven of te vragen om een structurele bijdrage waarmee de maatschappelijke organisatie haar doelen kan bereiken.

Voor dance4Life werd een speciale Private Dance Room ontwikkeld in de vorm van de 4 uit het logo. Passanten krijgen de gelegenheid om met zijn tweetjes 5 minuten op hun eigen muziek te dansen.  Een rookmachine en lichteffecten geven een bijzondere sfeer aan het geheel. Na afloop van de romantische dans geven de SEP-medewerkers de dansers een condoom mee: een speelse vorm van voorlichting, binnen een uiterst relevante context.

Aansluitend op de 'Mijn-verhaal-campagne', die dance4life samen met ambassadrice Doutzen Kroes voerde, mochten mensen hun eigen verhaal op de buitenzijde van de Private Dance Room schrijven. De actie was ook een groot succes op vele gay events en leidde tot een uitnodiging om aan boord van de 'Roze Maandag Express' naar de Tilburgse kermis een SEP promotieteam in te zetten.

Spinn offs

Zoals bij het merendeel van de acties van SEP levert de actie tal van bijkomende positieve resultaten, zoals groei in het social mediaverkeer, free publicity in (lokale) kranten en ook niet onbelangrijk: vergunningen door gemeentes  en evenementenorganisaties worden wegens positieve bijdrage eerder afgegeven.

dance4life’s Private Dance Room
dance4life’s Private Dance Room
dance4life’s Private Dance Room
dance4life’s Private Dance Room
dance4life’s Private Dance Room